Thursday, December 30, 2010

bola la pulak :P

HAHA, baru2 ni squad malaysia mng bola dlam aff suzuki cup apa ke benda ntah, *sory la not interested.. hehe

 

agg 4-2... semeluat2 aku pon, aku salute la keeper khairul fahmi ngan nor shahrul... terbaekk ahh
tahniah la malaysia...
btw, ku xbrapa mera-e kan kemenangan sbb aku xinterest lgsg........

dah2, done about malaysia, sikit dah arr... dok buat syok pa...



kita alih ke perkembangan CHELSEA plak,
kalah ngan arsenal mggu lpas 3-1 kot, sial ahh...
 budak kecik ni lah antara penyumbang kesakitan hati ku di pagi perlwanan itu berlgsung..
tu teqa tgk dlam tb pon saket hati gila, nseb aku xp stamford bridge.. :P

besides that, hey arsenal or arsene fans, i have something for u all...
nah amekk nieyh, HAHA

baek punyaaaaaaaaaaa!!!
hahah, tp xpa, selepas itu chelsea bangket menewaskan BOLTON WANDERERS 1-0 jaa, :'(
pity chelsea, but we won.. haha, 3 points for us.


anyway, dah la.. tamau ckp byk dah...
CHELSEA pon prestasi xtentu jaa....
stgi aku dok syok sgt, tgk2 kalah plak.. hmmmm
byeeeeeee!!!

No comments:

Post a Comment