Tuesday, December 14, 2010

yeah!! this is my first blog blog bloger. aku cipta blog ni lebih kurang nk sembang pasai bola la, especially CHELSEA la, my favorite team. tp, bkn suma pasai bola TETAPI kebanyakkannya pasai bola.. hurmm, anyway. how to start yahh ?
knai x chelsea ? alah, yg lambang dia mcm ni...........
hmmm, ni la, ataupon yg maseh xkenal, jersey CHELSEA mcm ni...........
yeah, i have two chelsea jersey in my closet.oops, i'm sory i have 3... :P
ouh2, btw, my favorite player is FRANK LAMPARD a.k.a FRANKIE a.k.a LAMPSY.... haha
here he is........
haha, this image look his face to small... here i have a little bit close face....
OMG, i adore him to much. :)


errr, that's all for now, sory la kalau blog ni mcm sial, aku pon baru buat ja.. HAHA
anyway, my name is MOHD NAUFAL BIN MOHD FAUZI.. :P

1 comment: